Neemt u reserveringen aan?
Ja! We nemen reserveringen aan voor de volgende locaties: Osteria Amsterdam, Pizzeria Amsterdam en Pizzeria Nijmegen. Vindt meer in het hoofdmenu onder ‘Reservering’.
Wat zijn de openingstijden van de restaurants?
Openingstijden zijn te vinden op pagina’s van de restaurants. Je hoeft alleen maar te kiezen welk restaurant je wilt bezoeken!
Doen jullie ook aan afhaal?
Hoe kunnen we dat niet! Alle locaties zijn op beschikbaar voor afhaal. Wil je wachten voorkomen? Bel ons dan vooraf om je bestelling als vast door te voeren. Wij zullen je vertellen hoe laat je het vervolgens kan komen afhalen.
Doen jullie ook aan bezorgingen?
Ja! We werken exclusief samen met UberEats. Op elke restaurantpagina kunt u meer gedetailleerde informatie vinden.
Ik heb mijn bestelling ontvangen via UberEats, maar deze is beschadigd. Wat moet ik doen?
Allereerst super vervelend om te horen dat uw bestelling niet in de juist staat bezorgd is. Als onze bezorgpartner is UberEats verantwoordelijk voor de bezorging zelf en daarmee ook voor eventuele beschadigingen. We adviseren sterk een foto te maken van de bestelling als deze niet in de gewenste staat wordt bezorgd. Je kan deze foto vervolgens uploaden en vragen voor een vergoeding direct op de website van UberEats. Meer informatie hierover kan je vinden op:
We hopen dat dit de eerste en laatste keer is dat je dit overkomt!